Skip to main content

grijs weer


Toen ik weer op pad ging om een aantal plaatjes te schieten, of, als je het anders zou willen zeggen; foto's maken, was het niet zulk 'top-weer'. Dat wil zeggen: Het was grijs weer. Het regende nog net niet, maar ik dacht: Nu ben ik toch vroeg wakker, dus hup, naar buiten!



Deze foto vind ik goed, omdat er een soort van lagen op de foto staan. De voorste laag zijn de boten (ik ben echt fan van boten, ze zijn ook fotogeniek!), daarna komen de gebouwen en de achterste laag is de grijze lucht. Ik vind het ook leuk dat de foto niet horizontaal is genomen, maar dat ik de camera juist verticaal heb gehouden, dat ziet er toch een stuk interessanter en minder'saai' uit.



 Deze foto vind ik ook wel interessant. Ik houd van dat oude effect, dat ziet er zo stoer en puur uit. Om de foto nog beter te maken, had ik recht voor het trapje kunnen gaan staan, op deze foto staat het er namelijk schuin op.



 Deze foto vind ik een van de beste. Er staat niet teveel op, en alles is simpel. Ik vind het ook leuk dat je rechts nog net de voorkant van een boot ziet.



Dit vind ik ook een mooie foto. Doordat de stenen op de voorgrond zijn, wordt het niet zo'n voorspelbare foto. Ook doordat ik de camera verticaal hield, wordt de foto wat interessanter. Het is alleen jammer dat de horizon niet helemaal recht is.



Deze foto vind ik mooi, omdat de objecten in de foto mooi ingekaderd zijn. Ook vind ik het leuk dat de man een silhouet is geworden. Eerst stond ik meer naar links en daardoor zag je de man niet goed, omdat hij niet afstak tegen de bruine bomen.

Comments

Popular posts from this blog

Warm and gold

I'm completely torn away by the cold in the air the cold in my spirit which feels tired and old Though those eyes coloured in the lightest blue make me search for your heart which feels warm and gold

Gewoon even

Gewoon even niet zoveel niet zo snel verandering van gedachtes Gewoon even boos kunnen zijn slecht kunnen zijn geforceerd is wat ik nu niet wil Gewoon even de juiste persoon kunnen vinden het beste moment kunnen kiezen veiligheid en geborgenheid Gewoon even een moment van rust een moment stilte klaar? nog niet klaar Gewoon even niet zoveel niet zo snel en weer verder

Nieuws - New

Iets in de lucht Iets nieuws Een nieuwe vlucht Ik hoop Something in the air Something new Formed by a pair I hope