Skip to main content

30 dingen waar ik blij van word #2


























-Watervallen
-Zingen
-Markt
-Bruiloften
-Kookboeken
-Wakker worden en ontdekken dat het heeft gesneeuwd
-Een kampvuur
-Bos
-Lammetjes
-De open haard


-Fish and chips
-Mensen die glimlachen
-Een high tea
-Parfum
-Tekenen
-Het strand
-Een terrasje in de zon
-Zomerkleren kopen
-Op vakantie gaan
-Slapen in een verschoond bed


-Wakker worden als de zon schijnt
-Zomerliedjes
-Picknicken
-Oude foto's bekijken
-Cadeautjes kopen voor anderen
-Drinken uit je favoriete mok
-Sporten
-Een barbecue met vrienden/familie
-Tuinfeesten
-Binnen zitten als het buiten stormt

























































Comments

Popular posts from this blog

Gewoon even

Gewoon even niet zoveel niet zo snel verandering van gedachtes Gewoon even boos kunnen zijn slecht kunnen zijn geforceerd is wat ik nu niet wil Gewoon even de juiste persoon kunnen vinden het beste moment kunnen kiezen veiligheid en geborgenheid Gewoon even een moment van rust een moment stilte klaar? nog niet klaar Gewoon even niet zoveel niet zo snel en weer verder

Nieuws - New

Iets in de lucht Iets nieuws Een nieuwe vlucht Ik hoop Something in the air Something new Formed by a pair I hope

mensen ontmoeten

Is het moeilijk om mensen te ontmoeten? De vraag heb ik al uitgesproken. Tegen mezelf, dat dan wel. Ik denk dat je de vraag van veel kanten kan bekijken. Dat is ook belangenrijk als je echt antwoord wilt krijgen.